Alle onze services op een rij!
Onderstaand vindt u onze services met een beknopte omschrijving.
Wilt u meer informatie, neemt u dan contact met ons op. Direct aanmelden kan natuurlijk ook!
Als AA Telefoonservice het nog niet zelf verzonnen heeft valt er altijd over te praten. Misschien heeft u een behoefte waar wij in kunnen voorzien maar die niet op deze website omschreven is. |
|
 |
|
Telefoon service
Inkomende gesprekken worden door onze medewerkers met uw firmanaam aangenomen en aan de hand van tevoren afgesproken instructies afgehandeld. Vervolgens worden de gesprekken genoteerd en per fax/email, dan wel telefonisch aan u doorgegeven. Als abonnee kunt u echter ook op elk tijdstip van de dag contact met ons opnemen om te vernemen welke boodschappen, faxberichten, afspraken, orders etc. er voor u gemaakt c.q. genoteerd zijn.
|
 |
 |
|
Online agenda
Gezamelijk gebruik van een online elektronische agenda.
Door middel van een online agenda kunnen wij alle afspraken voor u in de gezamelijke agenda plaatsen. U krijgt toegang doormiddel van een gebruikersnaam en wachtwoord. U kunt daarmee overal uw eigen agenda inzien.
Inloggen Mijn agenda 
|
|
 |
Doorverbinden
Extern doorverbinden
AA Telefoonservice kan gesprekken doorverbinden naar ieder telefoonnummer waar ook ter wereld. Als u heeft aangegeven dat u op zakenreis bent en te bereiken bent in uw hotel, kan een voor u zeer belangrijke telefoongesprek, na overleg, met u worden doorverbonden.
Intern doorverbinden
Als eerste telefoonservice in Nederland kan AA ook voor grotere bedrijven de telefoniste (tijdelijk) vervangen. |
|
 |
Rapportage
Fax / E-Mail rapportage
Een rapportage van alle door AA genoteerde berichten kan naar een, twee of drie faxnummers gefaxed worden, of naar uw e-mail adres. Dit kan direkt per bericht of een, twee of drie maal per dag de verzamelde berichten. Ook hier geldt de wereld is ons werkgebied.
SMS rapportage
Uw berichten per SMS ontvangen? Ook dit is geen enkel probleem voor AA Telefoonservice. Na elk binnengekomen bericht, of gewoon volgens opdracht. U zegt het, wij doen het! |
|
|
 |
Postadres
Het is mogelijk, in combinatie met een telefoonservice abonnement, een postadres te hebben bij AA. Inkomende post wordt dan voor u bewaard of doorgestuurd.
|
|
 |
Voicemail
Voicemail lijkt veel op een antwoordapparaat. Het heeft echter veel meer mogelijkheden dan een gewoon antwoordapparaat. Het treedt in werking na onze kantoortijd en kan dan uw telefoon aannemen met uw firmanaam. Het kan u ook attenderen als er iemand voor u gebeld heeft, b.v. op privé- of mobiel telefoonnummer. Het kan zelfs indien nodig de beller met u doorverbinden.
Het voice mail systeem kan zo geprogrammeerd worden dat het uw relatie vragen stelt om bepaalde behandelingen te bewerkstellen. Uw relatie hoort een begroeting van uw bedrijf en wordt verzocht door middel van de toetsen op het telefoontoestel aan te geven wat gewenst is. Denk aan "toets één als u algemene informatie over ons bedrijf wilt horen" , "Toets twee als u onze verkoop afdeling wilt spreken","Toets drie als u de technische dienst nodig heeft of blijf aan de lijn en u kunt na de toon een bericht inspreken. |
|
Mailing & Adverteren
Follow-up na een Mailing
Een mailing komt pas tot zijn recht als er ook een goede follow-up aan gegeven wordt. Onze telefonistes kunnen de door u gemailde potentiele klanten nabellen om te informeren of de mailing goed is aangekomen en of er nog vragen uit gerezen zijn die u of uw vertegenwordiger kan komen uitleggen.
Telefonische enquête
AA Telefoonservice kan een adresssenbestand voor u telefonisch controleren of alle gegevens nog juist zijn dan wel aanvullen met de contactpersonen. A.A.B. kan echter ook voor u een enquête houden om bijvoorbeeld te informeren hoe men over uw product/dienst denkt.
Dealer Informatie
AA kan een telefoonnummer, waarmee u adverteert, voor u aannemen en de beller de locatie van uw dichtsbijzijnde dealer doorgeven.
Order Taking
AA kan ook voor u telefonische orders aannemen. |
 |
|